مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-01سياسي

استیضاح زودهنگام تمرکز دولت را بهم می زند


وزارت صمت در 5 الی 6 سال اخیر چندین وزیر را قربانی خودش کرده است، اگر در استیضاح کردن وزرا مفسده ای نباشد، به این نتیجه می رسیم که عجله در بحث استیضاح مشهود است و به نظرم باید تامل بیشتری صورت بگیرد.

- مجتبی ثابتی فعال اسبق دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس اشاره کرد و با یادآوری دعوت  220 نفر از نمایندگان مجلس آیت الله رییسی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: حمایت مجلس از ورود رییس پیشین قوه قضاییه به عرصه انتخابات ریاست جمهوری به دو دلیل صورت گرفت: دلیل اول حجم خرابی ها و بحران ها و آفت های دولت قبل و دلیل دوم هم ارزیابی عملکرد وی در حوزه های مختلف بود، به نظر آنها بهترین فردی که می توانست خلاءها و بحران های پیش آمده را حل کند رییس پیشین قوه قضاییه بود.

ثابتی با اشاره به حمایت مجلس از روی کارآمدن دولت سیزدهم، تصریح کرد: بنابراین برای مجلسی که با این شور و شوق از آیت الله رییسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد، که قطعاً نظارت جدی هم بر عملکرد دولت سیزدهم خواهد داشت، آقای رییسی بهترین گزینه برای حل مسائل کشور بود.

وی گفت: با این شناخت و تحلیل می توان به نتایجی رسید؛ نتیجه اول این است که باید به دولت آقای رییسی اعتماد کرد، اعتماد به مفهوم کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح زودهنگام تمرکز دولت را بهم می زند

استیضاح زودهنگام تمرکز دولت را بهم می زند