مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-01پزشكي

مالیات مطب ها تعدیل شد


رییس کل سازمان نظام پزشکی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور، بر سر نحوه دریافت مالیات از مطب ها، داروخانه ها و مراکز تشخیصی درمانی، به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در چهارمین نشست رییس کل سازمان نظام پزشکی با رییس سازمان امور مالیاتی کشور پس از بحث و بررسی های لازم، ضریب درآمد مشمول مالیاتی برای مطب ها و مراکز تشخیصی و درمانی تا نصف ضرایب فعلی تعدیل و برای فعالیت پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان در مراکز تشخیصی و درمانی معادل ضریب سال 98 در نظر گرفته شد.

محمد رییس زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی، در این نشست بر ضرورت تعدیل ضریب درآمد مشمول مالیاتی برای مطب ها و مراکز تشخیصی و درمانی تا نصف ضرایب فعلی و برای فعالیت پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان در مراکز تشخیصی و درمانی معادل ضریب سال 98 تاکید نمود.

وی با اشاره به افزایش بهای تمام شده خدمات در حوزه سلامت، عدم افزایش تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی متناسب با نرخ تورم، افزایش حقوق و دستمزدها و قوانین حاکم بر تعرفه های نظام سلامت، اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی ضریب درآمد مشمول مالیات سال 99 جامعه پزشکی شاغل در مراکز درمانی را که به شدت تحت تأثیر اثرات منفی بحران همه گیری کرونا قرار گرفته بود از 42 درصد در سال 98 به 65 و 70 درصد در سال 99 افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات مطب ها تعدیل شد

مالیات مطب ها تعدیل شد