مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-01سياسي

دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد برگزار شد


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: نخستین دوره آموزشی سراسری خادمان خواهر بقاع متبرکه با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آیین آغازین دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد، گفت: اعتقاد به نذر خود و عمل به آن، ترس از قیامت، اخلاص، ترس از خدا و کمک به یتیمان، فقرا و اسیران از جمله ویژگی های خانواده امیرالمومنین(ع) است که در قرآن مورد تجلیل قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این سازمان در هر سال دوره های آموزشی برای هیات امنا و خادمان بقاع متبرکه در مشهد، استان ها و شهرستان ها برگزار می کند که با ماموریت های جدید خود در حوزه بقاع متبرکه آشنا شوند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: نخبگان هیات امنا و خادمان در قالب چند گروه به مشهد می آیند تا هم زیارت کنند و هم تشویق شوند.

امسال برای نخستین مرتبه 250 نفر از خدام خواهر به عنوان نمایندگان خدام خواهر برتر در این دوره شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد برگزار شد

دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد برگزار شد