مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 07:172022-07-01اجتماعي

شوراهای آموزش و پرورش قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شوراهای آموزش و پرورش بستر مناسبی برای کمک به دستگاه تعلیم و تربیت در امر سیاستگذاری و اجرای سیاست ها است و در دولت جدید این شورا را قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد که فارس به لحاظ تعداد دانش آموزان شاغل به تحصل در مدارس غیردولتی، سوم استان است.

احمد محمودزاده در یکصدو پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، گفت: استمرار دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار و جهادی است.

 محمودزاده گفت: ماموریت خطیر تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش است و البته در این تعلیم و تربیت باید مشارکت همه ذی نفعان از جمله خانواده تا دستگاه های دولتی و غیر دولتی را داشته باشیم.

محمودزاده گفت: در هیچ کشوری آموزش و پرورش تنها وظیفه تعلیم نیروی انسانی را بر عهده ندارد و از 4 درصد تا 65 درصد بستگی به ایدئولوژی هر کشور دیگر دستگاه ها در امر آموزش و پرورش دخالت می کنند.

وی بیان اینکه سرمایه انسانی به عنوان عامل خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است، گفت: شوراهای آموزش و پرورش بستر مناسبی برای کمک به دستگاه تعلیم و تربیت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای آموزش و پرورش قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین

شوراهای آموزش و پرورش قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین