مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 02:072022-06-30بين الملل

مسکو: غرب متحد وجود ندارد/ امیدوار به پایان تقابل با حداقل خسارتیم


دستیار ویژه رییس جمهور روسیه با بیان اینکه آنچه غرب متحد خوانده می شود، امروز یکپارچه نیست، ابراز امیدواری کرد که تقابل فعلی بین روسیه و غرب با حداقل خسارت پایان پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم ، اندری فورسنکو دستیار ویژه رییس جمهور روسیه در گفت وگو با المیادین گفت: آنچه غرب متحد خوانده می شود، امروز یکپارچه نیست و دیدگاه هایشان با هم متفاوت است.

امروز همه کشورها به دور از صف بندی ها باید به جهان توجه کنند.

دستیار رییس جمهور روسیه با بیان اینکه جهان در حال تغییر است و تصور اینکه چه شکلی خواهد بود دشوار است، ابراز امیدواری کرد که رویارویی کنونی بین روسیه و غرب به شکل مسالمت آمیز و با حداقل خسارت به پایان برسد.

فورسنکو گفت: جهان در حال تغییر است، بله تغییر می کند، اما به سختی می توان گفت که چگونه خواهد بود و من امیدوارم که صلح بیاید و جنگ ادامه پیدا نکند.

وی افزود: معتقدم و امیدوارم که این درگیری سخت(جنگ روسیه و اوکراین) باعث شود کشورها بیشتر و بیشتر به حرف یکدیگر گوش کنند و بفهمند که به لبه پرتگاهی نزدیک می شویم که تمدن بشری می تواند در آن نابود شود.

این مقام روسی ادامه داد: امیدوارم جهان پس از آگاهی از خطر راه حلی بیابد و مسائل را به یک درگیری بزرگ سوق ندهد و فکر می کنم که ما گزینه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غرب متحد وجود ندارد/ امیدوار به پایان تقابل با حداقل خسارتیم

مسکو: غرب متحد وجود ندارد/ امیدوار به پایان تقابل با حداقل خسارتیم