مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 23:172022-06-30اجتماعي

رکورد زنی گرما در خراسان جنوبی/طبس دمای 48 درجه را تجربه کرد


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در هفته ای که گذشته گرمای هوا در خراسان جنوبی رکورد زنی کرد و طبس دمای 48 درجه را گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از هواشناسی خراسان جنوبی، علیرضا خندان با اعلام این خبر اظهار داشت: دیروز گرم ترین نقطه خراسان جنوبی بندان در شهرستان نهبندان با دمای 48 درجه بوده و زهان و سربیشه با حدأکثر 23 درجه نیز سردترین شهرهای استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در روزهای قبل از آن نیز طبس با نزدیک 48 درجه بیشترین میزان دما را در خراسان جنوبی داشته است، بیان کرد: این میزان گرما در شهرستان طبس در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

خندان رو گفت: قاین و زیرکوه نیز نسبت به تابستان های گذشته از نظر شدت افزایش دما رکورد زنی کرده اند و روزهای گرم کم سابقه ای را تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته مرکز استان و شهر بیرجند در گرم ترین ساعات 40 درجه دمای هوا را تجربه کرده است، اظهار کرد: گرمای هوا در بیرجند کم سابقه بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه دمای هوا تنها یکی- دو درجه کاهش می یابد که تغییر محسوسی در سرمای هوا ندارد و از طرف دیگر در روزهای ابتدایی هفته آینده شاهد افزایش مجدد گرمای هوا خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد زنی گرما در خراسان جنوبی/طبس دمای 48 درجه را تجربه کرد

رکورد زنی گرما در خراسان جنوبی/طبس دمای 48 درجه را تجربه کرد