مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 21:272022-06-30اجتماعي

معاون راهداری: جاده بادامک در اسلامشهر، بهسازی و ایمن سازی می شود


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: محور حسن آباد به پل بادامک در اسلامشهر با تامین اعتبارات مورد نیاز، به یک جاده استاندارد با عرض 11 متر تبدیل و بهسازی و ایمن سازی می شود.

- رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به بازدید امروز از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز محور مواصلاتی حسن آباد به پل بادامک ضمن تعریض، بهسازی و به یک جاده استاندارد با عرض 11 متر تبدیل می شود.

وی گفت: جاده احمد آباد مستوفی مسیر دسترسی بزرگراه آزادگان به اسلامشهر که به عنوان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی شهرستان اسلامشهر و شهرهای اطراف به شمار می رود، نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد و در بخشی از این محور باید حفاظ میانی استاندارد اجرا شود، همچنین قسمتی از جاده فرعی بادامک که در حال بهسازی و آسفالت ریزی است با توجه به حجم بالای ترددها برای ایجاد امنیت بیشتر عبور و مرور رانندگان نیاز به تعریض دارد، که به مردم اسلامشهر قول می دهیم به زودی این بخش جاده هم تعریض و آسفالت شود.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: طی بازدید میدانی که با حضور مشاور طرح و مدیرکل راهداری استان تهران، از برخی تقاطع های محورهای اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون راهداری: جاده بادامک در اسلامشهر، بهسازی و ایمن سازی می شود

معاون راهداری: جاده بادامک در اسلامشهر، بهسازی و ایمن سازی می شود