مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 20:422022-06-30سياسي

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) 800 زائر پیاده واردمشهد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین رضایی سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این کاروان های پیاده که بیشتر مرد هستند از شهر های سبزوار، شیراز، اصفهان، نیشابور و فریمان، مدتی قبل حرکت خود را به سمت مشهد آغاز کرده بودند تا در روز شهادت فرزند امام رضا (ع) به پیشگاه آن حضرت مشرف شوند.

رضایی اظهار کرد:  زائران سبزواری، بزرگترین کاروان زائران پیاده در مناسبت جاری به تعداد 350 نفر هستند که حرکت خود را نهم تیرماه از آن شهر آغاز و مسیر سبزوار تا مشهد را پیاده طی کردند.

وی تصریح کرد: کاروان زائران سبزواری 29 سال است که به قصد تشرف به بارگاه منور رضوی در مناسبت هایی مانند سالروز شهادت امام جواد (ع) یا مراسم عرفه، مسیر سبزوار تا مشهد را پیاده طی می کنند.

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: کاروان های عراقی نیز از سه شهر کربلا، نجف و کاظمین به صورت پیاده مسیری را تا شهر مشهد طی کرده بودند تا در سالروز شهادت امام جواد (ع) بتوانند در آیین سوگواری آن در حرم مطهر رضوی شرکت کنند.

رضایی بیان کرد: هیات های عزاداری کاروان های زائران پیاده در 47 شهر کشور و 6 منطقه مشهد با برگزاری مراسم عزاداری، با ایجاد ایستگاه های صلواتی در طرح ملی پخت 9 پرس غذا در خانه و توزیع در بین همسایگان به نیت امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) 800 زائر پیاده واردمشهد شدند

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) 800 زائر پیاده واردمشهد شدند