مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 17:372022-06-30پزشكي

وزیر بهداشت: ایران، قدرت برتر و قطب سلامت در منطقه است


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ایران در منطقه قوی ترین قدرت پزشکی و سلامت را علی رغم همه تحریم ها دارد، گفت: چند هفته قبل در ژنو با وزرای بهداشت و درمان کشورهای مختلف صحبت کردم که تمام آنها به قدرت بالای سلامت و بهداشت کشور ما اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان قلب و عروق آباده گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه قوی ترین قدرت پزشکی و سلامت را علی رغم همه تحریم ها دارد، چند هفته قبل در ژنو با وزرای بهداشت و درمان کشورهای مختلف صحبت کردم که تمام آنها به قدرت بالای سلامت و بهداشت کشور ما اعتراف کردند.

بهرام عین اللهی افزود: یامان نخواهد رفت با وجود وابستگی کامل رژیم شاهنشاهی  به غرب، هیچ پیشرفتی در زمینه سلامت نداشت و به اجبار بسیاری از بیماری ها در خارج از کشور درمان می شد، اما امروزه شاهد این هستیم که نه تنها فردی برای درمان بیماری خود نیاز به سفر به خارج از کشور ندارد، بلکه بسیاری از بیماران در کشورهای همسایه نیز برای درمان به کشور عزیزمان سفر می کنند.

وی ادامه داد: در قضیه کرونا، این ویروس در ابتدا به طور یکسان در همه کشورها گسترش یافت ولی جمهوری اسلامی ایران امروز علی رغم تهدیدهای ناجوانمردانه، حتی در زمینه درمان بیماران کرونا، جز کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ایران، قدرت برتر و قطب سلامت در منطقه است

وزیر بهداشت: ایران، قدرت برتر و قطب سلامت در منطقه است