موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 17:322022-06-30پزشكي

حفظ سلامت روده و عضلات با آب ترشی/ طرز تهـیه آب ترشی در خانه


خیارشورهای تخمیر شده (و نه بازاری و کارخانه ای) می توانند حاوی پروبیوتیک ها، یعنی باکتری های خوبی باشند که برای گوارش مفیدند و از روده سالم حمایت کنند.

- خیارشورهای تخمیر شده (و نه بازاری و کارخانه ای) می توانند حاوی پروبیوتیک ها، یعنی باکتری های خوبی باشند که برای گوارش مفیدند و از روده سالم حمایت کنند.

اگر ترشی و شور خانگی را با سرکه طبیعی درست می کنید، آب آن را جداگانه بنوشید.

این نوشیدنی معجزه آسا و مغذی به حفظ سلامت روده و عضلات شما کمک می کند.

اگر هم نه، دست به کار شوید و با این دستور ساده یک آب ترشی مفید تهیه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، در ترکیه مغازه های ترشی فروشی یک نوشیدنی آماده دارند: آب ترشی و انواع شور؛ مادربزرگ یا پدربزرگ های ایرانی هم معمولا از آب باقی مانده در کاسه ترشی سر سفره نمی گذرند؛ این کار یک دلیل علمی دارد؛ این نوشیدنی که مایعی نمکی و سرشار از سرکه است به دلیل مواد معدنی متنوعی که در آن وجود دارد و به عنوان یک مایع آبرسان به حساب می آید.

این مایع، منبعی غنی از الکترولیت ها و آنتی اکسیدان ها است و به عقیده کارشناسان تغذیه، افزودن آن به رژیم غذایی روزانه یک کار سالم است.

انواع ترشی و شور از گذشته یکی از دورچین های مورد علاقه در سفره های شرقی بوده اند اما مدتی است طرفداران غربی خود را هم پیدا کرده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سلامت روده و عضلات با آب ترشی/ طرز تهـیه آب ترشی در خانه

حفظ سلامت روده و عضلات با آب ترشی/ طرز تهـیه آب ترشی در خانه