مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 16:372022-06-30سياسي

مفسدان به «امید مردم» آسیب می زنند/ ضرورت مردمی شدن «عدالت خواهی»


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ضرورت برقراری اصل عدالت گفت: گروهی سبب لطمه زدن به امید مردم می شوند که این گروه «مفسدان» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین عصر امروز در نشست فصلی دبیران مجامع مطالبه گران مردمی که در سالن جلسات باغستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستم که در پرونده اعمالم حضور در جمع مطالبه گران ثبت می شود و مایه افتخار بنده است که در این جمع حاضر هستم.

وی افزود: مطابق روایات باید قرآن را امام و قائد خود بدانیم و این یک اصل است که اگر ما بر اساس قرآن حرف بزنیم و عمل کنیم موفق خواهیم بود.

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی ویژگی تبعیت از قرآن را داشت و همین امر سبب شده بود تا ذره ای از اندیشه قرآنی خود عبور نکند.

وی عنوان کرد: هر کس پشت سر قرآن حرکت کند و مسیر قرآنی را در پیش گیرد قرآن تا بهشت او را رهبری می کند اما هر کس قرآن را پشت سرش قرار دهد و یا اینکه از آن سوءاستفاده کند نتیجه بدی خواهد گرفت.

  امام جمعه قزوین تاکید کرد: ما هم نظام ولایت و هم نظام امامت داریم.

  وی اضافه کرد: در عرصه فعالیت های سیاسی، اجتماعی و مبارزه با فساد و غیره در نظام امامت زندگی می کنیم و باید مشخص کنیم که این ویژگی ها در امامت ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفسدان به «امید مردم» آسیب می زنند/ ضرورت مردمی شدن «عدالت خواهی»

مفسدان به «امید مردم» آسیب می زنند/ ضرورت مردمی شدن «عدالت خواهی»