مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-30سياسي

توضیحات ایری درباره رایزنی های رییسی و علی اف


در دیدار روسای جمهور ایران و آذربایجان درخصوص بازسازی و احداث زیرساخت های قره باغ و همکاری برای توسعه کریدور شمال به جنوب رایزنی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر به ترکمنستان سفر کرده بود.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در توضیح دیدار رییس جمهور کشورمان با همتای آذربایجانی خود گفت: در این سفر آقای رییسی با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت و کرد.

در این دیدار برای صدور خدمات فنی و مهندسی جهت بازسازی و احداث زیرساخت های مورد نیاز در قره باغ رایزنی هایی صورت گرفت و کشور آذربایجان نیز آمادگی خود را جهت احداث زیرساخت های لازم برای توسعه کریدور شمال به جنوب از طریق آذربایجان با توجه به شرایطی که کشور روسیه با آن مواجه است، اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خانه ملت ادامه داد: همچنین درخصوص همکاری برای توسعه میدان مشترک نفتی البرز بحث و گفت و گو صورت گرفت و طرفین بر توسعه این میدان تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ایری درباره رایزنی های رییسی و علی اف

توضیحات ایری درباره رایزنی های رییسی و علی اف