مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:422022-06-30سياسي

پرونده های کثیرالشاکی تا آخر امسال به نتیجه می رسند


مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از تشکیل پوشه ویژه برای پیگیری پرونده های کثیرالشاکی خبر داد و گفت: عمده این پرونده ها تا آخر امسال به نتیجه می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ سیدعلی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در برنامه ایرانشهر با اشاره به اینکه ریاست جدید قوه قضاییه یکسال است که مستقر شده است، گفت: حجت الاسلام اژه ای در یکسالی که در قوه قضاییه مستقر شده اند، دیدارهای مردمی متعددی داشته اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تا پایان سال، 24 سفر استانی و بازدید سرزده انجام شده است که البته تعدادی از آنها مربوط به ریاست قبلی است.

علاوه براین، اعضای شورای قضایی نیز 34 ملاقات مردمی داشته اند که همگی در راستای درخواست های ریاست قوه مبنی بر رسیدگی به درخواست های مردمی بوده است.

  مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بیان کرد: در دیداری که هفتم تیرماه خدمت رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان فرمودند که ارتباط با مردم تضعیف نشود.

به همین دلیل، خود آقای اژه ای شخصاً در دیدارهای مردمی حاضر می شوند و در جلسه شورای عالی قضایی، به همه اعضا یادآوری می کنند که در دفتر ارتباطات مردمی حاضر شده و با مردم دیدار داشته باشند.

اولین ملاقات مردمی حجت الاسلام اژه ای سوم مردادماه سال 1400 و در دفتر ارتباطات مردمی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کثیرالشاکی تا آخر امسال به نتیجه می رسند

پرونده های کثیرالشاکی تا آخر امسال به نتیجه می رسند