مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:422022-06-30پزشكي

تلاش وزارت بهداشت بومی گزینی برای تأمین پزشک متخصص است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با سیاست های وزارت بهداشت برای بومی گزینی، ظرفیت های خالی را برای مناطق اصلی، بومی گزینی خواهیم کرد تا مشکل تأمین پزشک در بیمارستان ها برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، شاهین شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نظام سلامت است، اظهار داشت:امروز کرونا کنترل شده است و مدت ها است آمار مرگ و میر صفر است، در دوره قبل در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا نیمه کاره بود و پای کار ایستادیم تا حد امکان توسعه پیدا کرد و با کمک خیران طرح توسعه بیمارستان آغاز شد و در حال حاضر در رشته های مختلف در حال خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا قطب درمانی منطقه جنوب استان اصفهان است، گفت: در این بیمارستان بعضی از تخصص ها از جمله جراحی اعصاب کم داریم، 54 متخصص در این بیمارستان مشغول به کار هستند اما هنوز کمبود پزشک متخصص دارد.

شیرانی با بیان اینکه یکی از خیران شهرضایی قصد ساخت مرکز غربالگری سرطان را در بیمارستان امیرالمؤمنین دارد و امیدوار هستیم این مرکز به زودی به بهره برداری برسد، ادامه داد: با برنامه ریزی که شده است پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت بهداشت بومی گزینی برای تأمین پزشک متخصص است

تلاش وزارت بهداشت بومی گزینی برای تأمین پزشک متخصص است