مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-30سياسي

برنامه های بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی مردم محور برگزار می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به برنامه های بزرگداشت روز شیخ صفی الدین اردبیلی در نقاط مختلف استان، از برگزاری مردم محور این برنامه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقلاچی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های بزرگداشت روز شیخ صفی الدینی اردبیلی اظهارکرد: امسال با توجه به درج روز بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی در تقویم رسمی کشور، برنامه های این مناسبت، پرشورتر و با بازتاب ملی برگزار می شود.

وی با تأکید بر مردم محور برگزار شدن این برنامه ها افزود: با توجه به تقارن بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی با اعیاد قربان و غدیر، لازم است برنامه های پیش بینی شده در تمامی شهرستان های استان بانشاط برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان این که برنامه ها از 25 تیرماه هر روز در یکی از شهرستان های استان برگزار و تا 7 مردادماه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: روز 25 تیرماه در سرعین، 26 تیرماه در پارس آباد، 27 تیرماه در مشگین شهر، 28 تیرماه در اصلاندوز، 29 تیرماه در خلخال، 30 تیرماه در کوثر، 31 تیرماه در انگوت، یک مرداد در نیر، 2 مرداد در نمین، 3 مرداد در گرمی و 4 مرداد نیز در اردبیل برنامه بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی مردم محور برگزار می شود

برنامه های بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی مردم محور برگزار می شود