مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-30سياسي

شرحی از شکنجه های زندان ابوغریب/ حقوق بشر آمریکایی


محمد بلندیان یکی از ایرانیان زندانی شده در زندان ابوغریب بود.

این فرد که تحت شکنجه های بسیار شدید توسط ماموران آمریکایی در زندان قرار گرفته بود در این مراسم به شرح گوشه ای است این شکنجه ها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضاییه در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: اعتقاد جمهوری اسلامی حمایت از حقوق بشر است و این یک سیاست ضروری برای ما است ما در داخل در جهت حمایت از حقوق بشر فعالیت می کنیم اما توجه و نگاه دیگرمان به کشورهای آمریکایی و غربی است که خود را سردمدار حقوق بشر می دانند اما به خود اجازه می دهند علیه بشریت هر کاری انجام دهند و سپس سایر کشورها را به رعایت حقوق بشر توصیه کنند و برای دیگر کشورها پرونده بسازند.

وی افزود: ما با این کشورها کار داریم وضعیت حقوق بشر در این کشورها بسیار اسفناک است آمریکا ادعا می کند جلودار حقوق بشر در دنیا است اما وضعیت حقوق کودکان و دیگر موضوعات حقوق بشری در داخل کشور آمریکا نشان می دهد که حقوق بشر یکی از ابزارهای آمریکا برای سلطه بر جهان است.

غریب آبادی اظهار کرد: آمریکایی ها ابزارهای مختلفی دارند تا هر کشوری که با آنها مشکل داشته باشد با پرونده سازی برای آنها کشور و استفاده از یکی از این ابزارها آنها را وادار به رعایت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرحی از شکنجه های زندان ابوغریب/ حقوق بشر آمریکایی

شرحی از شکنجه های زندان ابوغریب/ حقوق بشر آمریکایی