مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-30سياسي

قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، پیمانکار راه آهن اردبیل


طبق توافق صورت گرفته، مقرر شد که اعتبار سالانه اجرای این طرح از محل تهاتر فروش نفت و سایر منابع تامین شده و در اختیار مجری طرح قرار گیرد.

- نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، پروژه راه آهن اردبیل ـ پارس آباد و بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا صدیف بدری روز پنجشنبه در تشریح نتایج جلسه مشترک نمایندگان و مسئولان استان اردبیل با سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه پروژه های عمران شهری و بیمارستان یکهزار تختخوابی اردبیل پیگیری شده و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای این پروژه ها اعلام آمادگی کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: طی چند روز آینده تفاهم نامه قرارگاه خاتم الانبیاء و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مورد احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی اردبیل در دو فاز به صورت مجدد منعقد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عملیات اجرایی فاز نخست بیمارستان بزرگ یکهزار تختخوابی اردبیل تحت نام بیمارستان 540 تختخوابی سینا در آبان ماه 1399 و طی آیینی با حضور سعید محمد فرمانده وقت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در محل سایت بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، پیمانکار راه آهن اردبیل

قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، پیمانکار راه آهن اردبیل