مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-30اقتصادي

سازمان سنجش: دستگیری فروشندگان سوالات تقلبی کنکور قابل تقدیر است


رییس سازمان سنجش با اشاره به دستگیری متخلفان فروش سوالات تقلبی کنکور، گفت: از پلیس فتا تشکر میکنیم که در این زمینه به خوبی عملکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش کشور، در حاشیه بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روند برگزاری آزمون سراسری در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی کرج، گفت: حدود 558 هزار نفر امروز نهم تیرماه در کنکور شرکت کردند که 148 هزار نفر رشته علوم ریاضی و فیزیک و 412 هزار نفر از گروه انسانی هستند.

وی افزود: یک میلیون و 480 هزار نفر در مجموع کنکوری های سال جاری هستند که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش ظرفیت داشته است.

وی ادامه داد: فردا شلوغ ترین روز کنکور است و 574 هزار نفر در گروه علوم تجربی شرکت خواهند کرد که حدود 30 هزار نفر بیشتر از تعداد داوطلبان امروز است.

پورعباس بیان کرد: روز گذشته در کنکور هنر مشکل خاصی نبود اما یکسری داوطلبان به خاطر همراه داشتن گوشی موبایل سر جلسه از آزمون محروم شدند و ما از قبل اعلام کرده بودیم که دستگاه آشکار ساز داریم و تاکید کردیم که همراهشان گوشی و وسایل الکتریکی به همراه نداشته باشند و این کار برای حفاظت از آزمون است.

وی افزود: هر نوع دستگاه الکترونیکی مانند ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند شناسایی و تخلف محسوب شده و فرد از امتحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش: دستگیری فروشندگان سوالات تقلبی کنکور قابل تقدیر است

سازمان سنجش: دستگیری فروشندگان سوالات تقلبی کنکور قابل تقدیر است