مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-30سياسي

رییس دیوان عالی کشور: رها بودن فضای مجازی، زمینه ساز افزایش آسیب های اجتماعی است


امروز فضای مجازی و رها بودن آن زمینه بروز خطا را ایجاد کرده است که والدین باید در این زمینه طی مواجهه با فرزندان خود دقت لازم را داشته باشند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم امروز در همایش صلح یاوران که در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد، اظهار داشت: جامعه صالح و مطلوب چهار رکن لازم دارد که 2 رکن آن ایمان و عمل صالح است و برای پایداری این دو، تواصی به حق و صبر لازم است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما ساخت یک جامعه سالم است و ایجاد صلح و آشتی دادن بین مومنین فرع بر این قضیه است، گفت: ساخت جامعه مهم است و در همین راستا نیز خداوند در قرآن به عصر قسم یاد می کند که به امام عصر تعبیر می شود و عصاره عالم وجود است.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه در سوره عصر اعلام شده که انسان دائم در خسر و زیان است مگر اینکه چهار شاخصه داشته باشد، افزود: نخستین آن شاخصه ایمان است که البته ایمان تنها کافی نیست بلکه عمل صالح هم لازم است چراکه وقتی فرد با عمل صالح اصلاح شود، جامعه نیز اصلاح می شود.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه ایمان و عمل صالح نیاز به تداوم دارد، بیان کرد: ایمان و عمل صالح، باید در جامعه ریشه کند و تحقق این امر به تواصی حق و صبر نیاز دارد؛ تواصی به حق گاهی در یک محدوده کوچک انجام می شود مانند خانواده و اگر چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور: رها بودن فضای مجازی، زمینه ساز افزایش آسیب های اجتماعی است

رییس دیوان عالی کشور: رها بودن فضای مجازی، زمینه ساز افزایش آسیب های اجتماعی است