مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-30اجتماعي

رقابت بیش از 450 دانش آموز سمنانی در مرحله استانی جشنواره خوارزمی


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی، بیش از 450 محصل دبیرستانی در قالب 300 گروه دانش آموزی با هم رقابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین رشیدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در دبیرستان نمونه الزهرا (س) شاهرود برگزار شد.

وی بیان کرد: بعد از 2 سال برگزاری غیرحضوری و برخط جشنواره نوجوان خوارزمی به دلیل شرایط خاص کرونایی کشور، امسال این جشنواره با حضور پرشور دانش آموزان استان سمنان برپا شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: در جشنواره نوجوان خوارزمی امسال بیش از 450 محصل دبیرستانی از پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه در قالب 300 گروه دانش آموزی با هم رقابت کردند.

رشیدی ادامه داد: این دانش آموزان در 9 محور ادبیات فارسی، پژوهش، دست سازه، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان انگلیسی، بازارچه کسب و کار، ریاضی، برنامه نویسی و مناظره علمی با هم رقابت کردند که در نهایت از هر محور، یک گروه دو نفره به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 450 دانش آموز سمنانی در مرحله استانی جشنواره خوارزمی

رقابت بیش از 450 دانش آموز سمنانی در مرحله استانی جشنواره خوارزمی