مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-30سياسي

خوزستان در شهادت جوادالائمه(ع) غرق در عزا و ماتم شد


همزمان با سالروز شهادت جانگداز امام جواد(ع) نقاط مختلف استان خوزستان غرق در عزا و ماتم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن آخرین روز از ماه ذیقعده، سالروز شهادت جانگداز نهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) مردم نقاط مختلف استان خوزستان غرق در عزا و ماتم شدند.

شیعیان حضرت جوادالائمه(ع) در نقاط مختلف استان خوزستان با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی در سوگ نهمین امام خود به عزاداری و سوگواری پرداختند.

اهواز همچنین مجالس وعظ و خطبه خوانی نیز در نقاط مختلف استان خوزستان از جمله شهر اهواز به مناسب شهادت نهمین امام شیعیان برپا شد که در این برنامه ها سخنرانان مناقب و سیره حضرت امام جواد(ع) را بیان کردند.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) مراسم سوگواری در مسجد آیت الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا برگزار شد که جمعی از خانواده های معظم شهدا از جمله خانواده شهید سید مرتضی شفیعی در آن حضور داشتند.

در مسجد امام حسن عسکری(ع) چهار راه اباذر(زند)، مسجد ابالفضل(ع) بهارستان، مسجد فاطمیه کیانپارس، مسجد چهارده معصوم(ع) فاز یک پادادشهر، مسجد فاطمه زهرا(س) کوی ملت، مسجد امام علی(ع) کیان آباد، مسجد حضرت ولیعصر(ع) گلستان، مسجد حضرت مهدی(ع) زیباشهر و مسجد حضرت جوادالائمه(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در شهادت جوادالائمه(ع) غرق در عزا و ماتم شد

خوزستان در شهادت جوادالائمه(ع) غرق در عزا و ماتم شد