مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-30سياسي

در مسیر «مبارزه با فساد» موظف به حمایت از دستگاه قضا هستیم


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: خود را موظف می دانیم که از دستگاه قضا تجلیل و تکریم و حمایت کنیم و نباید اجازه دهیم که همه مطالبات در مبارزه با فساد و شعارهای به زمین مانده انقلاب که از جانب قوه قضاییه اجرا می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز با همراهی حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرماندهان نواحی سپاه استان با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این دیدار سردار رفیعی آتانی ضمن قدردانی از خدمات دستگاه قضایی، اظهار کرد: امروز سالروز حضور بنده در استان قزوین است و طی یکسال گذشته همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و سپاه وجود داشته است.

وی افزود: باید شهید بهشتی را از منظری دیگر برای نسل فعلی معرفی کنیم، اگر هر کدام از ما می خواهیم برای امام انقلاب نقش آفرینی کنیم باید همچون شهید بهشتی نقش آفرین باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهید بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: این شهید عالم برجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر «مبارزه با فساد» موظف به حمایت از دستگاه قضا هستیم

در مسیر «مبارزه با فساد» موظف به حمایت از دستگاه قضا هستیم