مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-30سياسي

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی نه تنها افزایش نیافته، کاهش هم یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن شجاعی در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد که رویکرد وزارت بهداشت در کاهش ظرفیت دستیاری پزشکی مخالفت غیرقابل اغماض با عالی ترین نهاد سیاست گذاری آموزشی کشور و نادیده انگاری انبوه درخواست های ارائه .

- رییس کمیسیون اصل 90 در نامه ای به رییس جمهور نوشت: به علت تعلل وزارت بهداشت نه تنها الگوی افزایش ظرفیت پزشکی افزایش نیافته، بلکه کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن شجاعی در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد که رویکرد وزارت بهداشت در کاهش ظرفیت دستیاری پزشکی مخالفت غیرقابل اغماض با عالی ترین نهاد سیاست گذاری آموزشی کشور و نادیده انگاری انبوه درخواست های ارائه شده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به حال محرومان از خدمات پزشکی است.

متن این نامه به شرح زیر است:حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسیرییس محترم جمهوری اسلامی ایران و رییس محترم شورای عالی انقلاب فرهنگیسلام علیکم.

احتراماً همان گونه که مستحضرید یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مردم و نمایندگان مجلس در حوزه سلامت، دسترسی عادلانه به خدمات درمانی پزشکی عمومی و تخصصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی نه تنها افزایش نیافته، کاهش هم یافته است

ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی نه تنها افزایش نیافته، کاهش هم یافته است