مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-30سياسي

بازدید معاون راهداری کشور از محورهای مواصلاتی اسلامشهر


معاون راهداری سازمان راهداری کشور، به منظور بررسی مسائل و مشکلات راه ها و محورهای مواصلاتی از شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، صبح امروز به همراه مدیرکل راهداری استان تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات راهها و محورهای مواصلاتی از شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که با پیگیری های مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اسلامشهر با هدف بررسی و بهبود راه های مواصلاتی شهرستان اسلامشهر و سهولت در تردد مردم و تخصیص اعتبارات استانی و ملی صورت گرفت، محورهای مواصلاتی و راههای ارتباطی شهرستان بصورت میدانی از نزدیک بازدید و وضعیت و موقعیت راهها بررسی شد.

اکبری طی سفر چندساعته خود به شهرستان اسلامشهر از محور مواصلاتی آزادگان- احمدآباد مستوفی اسلامشهر، محور حسن آباد خالصه به پل بادامک، محور مواصلاتی و ارتباطی احمدآباد به اسلامشهر، محور کمالیه-جمالیه، کمربندی جنوبی شهرستان اسلامشهر و بلوار حضرت معصومه(س) بازدید و از نزدیک مشکلات و مسائل این محورها را مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون راهداری کشور از محورهای مواصلاتی اسلامشهر

بازدید معاون راهداری کشور از محورهای مواصلاتی اسلامشهر