مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-30سياسي

سفر انفرادی به عتبات عالیات از مرزهای زمینی یک مطالبه عمومی است


مطالبه جدی همه ملت ایران این است که مرزهای زمینی برای عزیمت غیرگروهی هم باز شوند تا کسانی که توان مالی ندارند نیز بتوانند با در دست گذاشتن مدارک قانونی عازم گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز در آیین استقبال از پیکر 35 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه، اظهار کرد: شهدای عزیز ما به تعبیر سالکان الی الله، ره صد ساله را یک شبه طی کردند، همان راهی که علمای بزرگ ما برای به دست آوردن آن، سالیان سال خون دل خوردند.

  وی عنوان کرد: بسیاری از بزرگان علم و معرفت حاضر بودند، همه عبادتهای عارفانه خود را با تلاش رزمندگان در جبهه نبرد معاوضه کنند.

  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: وضعیت حجاب از مطالبات مهم اقشار مختلف مردم و دلبستگان به شهدا است، ما این مساله را روز گذشته به اتفاق نمایندگان مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار دادیم.

موسوی فرد افزود: خوشبختانه رییس جمهور نیز بر امر رعایت حجاب تاکید و اهتمام دارند و از روز 21 تیرماه برای تمامی ادارات و ارگان ها در بحث حجاب، چارچوب مشخصی اعمال خواهد شد.

  وی همچنین با تاکید بر اینکه باید عزیمت به عتبات عالیات از طریق مرزهای زمینی با سهولت انجام شود، بیان کرد: شهدای عزیز ما خون دادند تا راه کربلا باز شود و مطالبه جدی همه ملت ایران است که عزیمت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر انفرادی به عتبات عالیات از مرزهای زمینی یک مطالبه عمومی است

سفر انفرادی به عتبات عالیات از مرزهای زمینی یک مطالبه عمومی است