مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-30اجتماعي

ساماندهی خانه مسافرها در همدان/ یک شرکت مجری کار می شود


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: یک شرکت مجری خانه مسافرها می شود تا کارتن بدستان نیز جمع آوری و ساماندهی شوند.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کمیته اسکان و رفاه مسافران ذیل خدمات سفر استان با حضور دستگاه های مرتبط تشکیل شده است اظهار کرد: در این جلسه نکات مرتبط را اسکان و رفاه مسافران مطرح شد و قرار شد شهرداری به عنوام متولی پارک ها و بوستان ها، مکان هایی که برای نصب چادر مناسب است را تعیین کند.

وی ادامه داد: مقرر شده پارک هایی برای نصب چادر مسافران پیش بینی شود که به لحاظ امکاناتی چون سرویس بهداشتی، آبخوری و نمازخانه مجهز باشند و امنیت مسافران نیز در آن نقطه تامین باشد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه بوستان های نماز، ارم، کولاب، شهروند و مادر برای نصب چادر در نظر گرفته شده است افزود: لیست کامل پارک ها باید از سوی شهرداری در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد تا در سامانه خدمات سفر کشور نیز ثبت شود و با نصب بنر در سطح شهر نیز اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه به ساماندهی کارتن بدستان جذب مسافر نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی به کارتن بدستان نیز در چندین جلسه مستقل بررسی شده و در کمیته امنیت گردشگران نیز مطرح شد و قرار شد با محوریت فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خانه مسافرها در همدان/ یک شرکت مجری کار می شود

ساماندهی خانه مسافرها در همدان/ یک شرکت مجری کار می شود