مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-30اقتصادي

پیشرفت صنعتی نیازمند حرکت در مسیر راهبردهای تحول آفرین است


پیشرفت صنعتی نیازمند ترسیم راهبردهای تحول آفرین و قابل رصد در گذر زمان و حرکت در مسیر این راهبردها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در آیین تجلیل از صنعتگران برتر استان که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: صنعت، کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به پیشرفت بوده و پیشرفت در این زمینه نیازمند ترسیم راهبردهای تحول آفرین و قابل رصد در گذر زمان و حرکت در مسیر این راهبردها است.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته راهبردهایی برای طی روند پیشرفت صنعتی تعیین و مجموعه هایی برای رصد و بازنگری این راهبردها ایجاد شده و فعالیت می کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه راهبردهای اساسی در حوزه صنعت ایجاد نشده، باید در شناساندن اهمیت صنعت و تاثیر آن در پیشرفت تلاش کرده و زمینه تدوین راهبردهای بلندمدت برای حمایت از فعالان این بخش فراهم شود.

تلاش های جهادی صنعتگران در زمان تحریم عاملی ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان در زمان تحریم، چراغ اقتصاد کشور را همچنان روشن نگه داشته اند و روز به روز نیز بر این روشنایی افزوده می شود.

وی اضافه کرد: موانع تولید و صنعت باید برای سهولت فعالیت صنعتگران برداشته شود و در این زمینه، مطالبه گری فعالان این بخش از بخش های دولتی و متولیان امر، برای تسهیل فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت صنعتی نیازمند حرکت در مسیر راهبردهای تحول آفرین است

پیشرفت صنعتی نیازمند حرکت در مسیر راهبردهای تحول آفرین است