مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-30اقتصادي

جمع آوری کارت های سوخت جایگاه داران عرضه سوخت در توکهور و هشت بندی


به دستور دادستان شهرستان میناب، کارت های سوخت جایگاه داران عرضه سوخت در توکهور و هشت بندی جمع آوری و عرضه سوخت با کارت های سوخت شخصی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی افزایش قاچاق سوخت بنزین و گازوییل در توکهور و هشت بندی و ایجاد صف های طولانی در جایگاهای عرضه سوخت که باعث ایجاد نارضایتی های گسترده مردمی شده بود با دستور دادستان شهرستان میناب در راستای دفاع از حقوق و منافع عامه، تمامی کارت های سوخت متعلق به جایگاه های سوخت در هشتبندی و چراغ آباد جمع آوری خواهد شد.

دادستانی شهرستان میناب از شهروندان خواست جهت سوختگیری هنگام مراجعه به جایگاه های سوخت در جایگاه های عرضه سوخت، کارت سوخت وسائط نقلیه خویش را به همراه داشته باشند.

در هفته های اخیر رونق قاچاق بنزین باعث ایجاد صف های طویل در جایگاه های عرضه سوخت در هشت بندی و چراغ آباد شد که نارضایتی های گسترده مردمی را در پی داشت با اقدام دادستانی شهرستان میناب انتظار می رود صف های طولانی در جایگاه سوخت رفع شود.

خودروهای نیسان حامل سوخت قاچاق و نیز دیگر خودروهای سوخت کش در محورهای غربی هرمزگان به طرز بی مهابایی در جاده ها تردد می کنند که گاه هم جان خود را می گیرند و هم سبب گرفتن جان مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کارت های سوخت جایگاه داران عرضه سوخت در توکهور و هشت بندی

جمع آوری کارت های سوخت جایگاه داران عرضه سوخت در توکهور و هشت بندی