مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-30سياسي

نوآوری های اجتماعی به کمک آسیب ها می آیند


نوآوری اجتماعی می تواند فرصت جدیدی را خلق کند چرا که در حوزه مسائل اجتماعی با نگاه آسیب محور ورود می شد و در مواجهه با نگاه آسیب محور به آسیب های اجتماعی نیز دچار روزمرگی و تکرار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، رویداد ملی نوآوری و پیشرفت ایران (نوپیا) با حمایت مرکز نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت علمی ریاست جمهوری برای فعالان نوآوری اجتماعی برگزار می شود.

 رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری در نشست خبری این رویداد اجتماعی گفت: سند توسعه ملی فناوری نرم یکی از سندهایی است که به صراحت در آن آمده که رشد نوآوری های اجتماعی جهت نقش آفرینی بیشتر گروه های مردمی در حل آسیب های اجتماعی از اولویت های کشور است.

پرویز کرمی با بیان این مطلب افزود: نوپیا یکی از ساختارهای سازمانی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شگل گرفته است و می تواند سرشبکه یا هاب ملی این کار در دل خانه های خلاق و نوآوری یا خانه های خلاقی که در مناطق کم برخوردار ایجاد می شود باشد.

رییس شورای سیاست گذاری نوپیا نیز در این نشست اظهارداشت: برای نخستین بار فعالان عرصه نوآوری اجتماعی در یک رویدادی مبتنی بر هم افزایی و ارائه روایتی نو از کنش های اجتماعی دور هم جمع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری های اجتماعی به کمک آسیب ها می آیند

نوآوری های اجتماعی به کمک آسیب ها می آیند