مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-30سياسي

سند 2700 هکتار از سواحل بوشهر صادر شد


مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: در راستای اجرای دستور رییس جمهور در تعیین حریم 60 متری دریا در استان بوشهر دو هزار و 700 هکتار از سواحل استان سند دار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا منتظری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای دستور آزاد سازی سواحل برای استفاده عموم، تا کنون ده هزار متر از طول سواحل استان به وسعت 54 هکتار از اشغال دستگاه های اجرایی و دیگر نهاد ها آزاد شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در راستای اجرای دستور رییس جمهور در تعیین حریم 60 متری دریا در استان بوشهر دو هزار و 700 هکتار از سواحل استان سند دار شده است.

وی تصریح کرد: در مبارزه با زمین خواری در این مدت هزار و 600 هکتار از اراضی ملی از تصرف افراد سودجو آزاد شده است و با صدور رای قطعی بیش از 800 هکتار از اراضی رفع تصرف شده و بقیه در دست اقدام است.

منتظری با اشاره به طرح کاداستر و جلوگیری از تصرف سودجویان گفت: بیش از یک میلیون و 262 هزار هکتار از اراضی استان را نواحی مرتعی تشکیل می دهد که ضمن ممیزی این مراتع بر تقویم کوچ و ییلاق و قشلاق عشایر نیز نظارت جدی صورت می گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2700 هکتار از سواحل بوشهر صادر شد

سند 2700 هکتار از سواحل بوشهر صادر شد