مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-30اجتماعي

دادستان ایلام: شهربازی های که استاندارد لازم را نداشته باشند پلمپ خواهند شد


دادستان ایلام با بیان اینکه خیلی از پارک های شهر ایلام فاقد ایمنی و شرایط لازم هستند و شهرداری مکلف به مرتفع کردن آنها است گفت: شهربازی هایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند پلمپ خواهد شد.

- عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استانداردسازی شهربازی و زمین های بازی تنها به وسایل و تجهیزات محدود نمی شود و شامل فرآیند طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری این تاسیسات نیز می شود و با توجه به اهمیت موضوع شهربازی ها و ایمن بودن تجهیزات پیشنهاد می شود سامانه ای به نام سامانه استاندارد سازی تجهیزات شهربازی ها راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه مردم هم به عنوان یک مطالبه تجهیزات شهربازی را از لحاظ استاندارد بودن بررسی کنند افزود: ما نمی گوییم فقط مردم نظارت کنند منظور این است که بحث استاندارد سازی به یک مطالبه ملی تبدیل بشود و اگر شهروندی استفاده می کند توجه کند که این تجهیز با چه شماره تاییدیه فعال است؛ این مطالبه باعث می شود بهره برداران حساس تر شوند.

دادستان ایلام خاطر نشان کرد: به طورحتم مقوله ای که از طرف شهروندان مورد مطالبه و رصد قرار بگیرد موفقیت آن به مراتب بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ایلام: شهربازی های که استاندارد لازم را نداشته باشند پلمپ خواهند شد

دادستان ایلام: شهربازی های که استاندارد لازم را نداشته باشند پلمپ خواهند شد