مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-30سياسي

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده های شهدای ترور است


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید الماسیان،گفت: محاکمه سرکرده گروهگ تروریستی حرکت النضال مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته قوه قضاییه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، با خانواده شهید هادی الماسیان ، که در حمله تروریستی سال 1397 به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید، دیدار و گفت وگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید عزیز، اظهار داشت: تحمل این مصیبت کار ساده و سهلی نیست، ولی خداوند متعال به خاطر مقام والای این شهید عزیز به شما صبر و تحمل عطا کرده است.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، گفت: سرکرده این گروهک تروریستی، حبیب الاسیود حدود دوسال پس از گذشت حادثه اهواز دستگیر و بازداشت و به ایران منتقل شد.

محاکمه این سرکرده گروهگ تروریستی مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

غریب آبادی تاکید کرد: اگر ایثارگری و از جان گذشتگی شهدایی مانند شهید الماسیان عزیز که خالصانه مجاهدت کردند، نبود، در این سطح از امنیت نبودیم؛ امنیت و ثباتی که ملت ما دارند حاصل خون این شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده های شهدای ترور است

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده های شهدای ترور است