مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-30سياسي

«آیت الله مستجابی» مجتهد پهلوانی که آیت الله کاشانی او را تایید کرد


دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مقام مجتهدی آیت الله مستجابی توسط آیت الله کاشانی و آ یت الله سید ابوالحسن اصفهان تایید شد، - مرتضی آرسته، دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون شخصیت آیت الله سید مرتضی مستجاب الدعواتی، با یادآوری اینکه روز گذشته مصاحبه ای برای شبکه مستند با ایشان داشتیم، اظهار داشت: آیت الله مستجابی مجتهد پهلوان است و تنها شخصی است که در تمام زورخانه های ایران حق زنگ دارند.

  وی با بیان اینکه آیت الله مستجابی متولد سال 1302 است، بیان کرد: او هم رزم شهید نواب صفوی و آیت الله کاشانی بوده و پا به پای آنان در مبارزات حضور داشته است.

آرسته با یادآوری اینکه آیت الله مستجابی پسر عموی امام موسی صدر است، توضیح داد: آن ها علاوه بر ارتباط خانوادگی از دوستان نزدیک یکدیگر بودند و زمانی که امام موسی صدر به اصفهان می آمد مهمان پسرعموی خود بود و زمانی که آیت الله مستجابی به لبنان می رفتند مهمان امام موسی صدر بودند.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه سوابق آیت الله مستجابی در تاریخ کم نظیر است، یادآور شد: از قول شخص آیت الله مستجابی شنیدم ایشان در سن 16 سالگی فنون کشتی و پهلوانی را از پدرشان آموخته اند و در زورخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیت الله مستجابی» مجتهد پهلوانی که آیت الله کاشانی او را تایید کرد

«آیت الله مستجابی» مجتهد پهلوانی که آیت الله کاشانی او را تایید کرد