مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-30دانش

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد


رییس مرکز علمی کاربردی زائر «شفیعه» قم گفت: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد عسگری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به پذیرش دانشجو در مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم، اظهار کرد: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با استمداد از روح پر فتوح حضرت فاطمه معصومه(س) مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه با 14سال سابقه آموزشی و با کسب رتبه های برتر استانی و کشوری، در مهرماه 1401 در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های متنوع پذیرای دانشجویان مشتاق علم و مهارت و کارآفرینی است.

رییس مرکز علمی کاربردی شفیعه بیان کرد: این دانشگاه در رشته های کاردانی امور فرهنگی، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی، تربیت مربی قرآن کریم، مدیریت امور اداری، امور بیمه، حسابداری امور مالی و حسابداری دانشجو می پذیرد.

عسگری ادامه داد: همچنین مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه در رشته های کارشناسی طراحی و الگوسازی پوشاک، لباس مجلسی و خانگی، طراحی و تکنولوژی دوخت، مدیریت امور فرهنگی برنامه ریزی فرهنگی، حسابداری امور مالی، حسابداری مالیاتی، تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد