مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-30سياسي

معاون دفتر رهبر انقلاب: پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است


معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است و همه به ملت مسلمان و مبارز ایران با نگاه عظمت می نگرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: همه دنیا می دانند پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران 43 سال است پرچم مبارزه با طاغوت یعنی جریان استکبار و سلطه را در دست دارد و در این مدت هر چه جلو آمده ایم ملت ما قوی تر شده و آنها ضعیف شده اند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما یک درصد جمعیت و وسعت کره خاکی را داریم اما اثرگذاری ما بیش از این مقدار است و اکنون هر انسان آزاده و عدالت طلب و مخالف استکبار دلش با ملت ایران می تپد، چون این ملت به کفر به طاغوت و ایمان به خدا عمل کرده است.

محمدیان آینده جهان را متعلق به مکتب توحید دانست و گفت: هزار و 400 سال برای خاموشی این نور تلاش کرده اند اما این نور طبق وعده الهی در همه جهان منتشر خواهد شد و ملت بزرگ ما پرچمدار این نور در تمام دنیا خواهد بود.

وی با اشاره به اردوی رضوان گفت: این اردوها نباید فقط یکبار در سال و آن هم در فصل گرم سال باشد بلکه باید چند بار و قطعا با حضور خانواده روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دفتر رهبر انقلاب: پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است

معاون دفتر رهبر انقلاب: پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است