مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:072022-06-30اجتماعي

قدردانی محیط زیست سمنان از تلاش های خبرگزاری فارس


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از تلاش های خبرگزاری فارس استان سمنان در راستای پوشش اخبار حوزه محیط زیست قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهرامعلی ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با تقدیم حکم سپاسی به سپیده سیر ، مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان، از تلاش های وی و خبرنگاران این خبرگزاری در راستای پوشش اخبار حوزه محیط زیست قدردانی کرد.

در این لوح تقدیر آمده است: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند؛ زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

در ادامه می خوانیم: در این میان، هر نوع فعالیتی در جهت خدمت به حفاظت از کلیه مخلوقات الهی از انسان تا انواع حیوانات و گیاهان جایگاهی بسیار ارزشمند نزد پروردگار متعال داشته و هیچ گاه فراموش شدنی نیست.

در پایان آمده است: از شما خبرنگار حوزه زیست محیطی که با عزمی راسخ و پرتوی از تعهد و صداقت برای دستیابی به محیط زیست سالم و پایدار قدم برداشته و همواره نسبت به انعکاس اخبار صحیح شفاف و مستند همت گماشته اید، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و توفیق و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی محیط زیست سمنان از تلاش های خبرگزاری فارس

قدردانی محیط زیست سمنان از تلاش های خبرگزاری فارس