مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-30اجتماعي

افزایش سرعت بادهای 120 روزه سیستان


معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: افزایش سرعت بادهای 120 روزه سیستان سبب شد تا اداره کل هواشناسی این استان هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محمود دیانتی اظهار کرد: پیش بینی افزایش سرعت باد در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان سبب شد تا اداره کل هواشناسی این استان هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کند.

معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز پنجشنبه تا روز شنبه وزش باد شدید سبب ایجاد توفان گردوخاک در زابل، زهک، نیمروز، هامون، هیرمند و نیمروز خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه گرمای هوا همچنان تا پایان هفته تداوم خواهد داشت، افزود: خیزش گردوخاک، سبب کاهش دید و کیفیت هوا در اواخر شب و صبح می شود.

  وی با توصیه به خودداری از قرار گرفتن در فضای باز به ویژه برای گروه های سنی آسیب پذیر افزود: در این مدت از ترددهای غیر ضروری در جاده های شمال استان تا حد امکان پرهیز گردد.

دیانتی بیان کرد: براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، امروز در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود، تا پایان هفته بر روی دریا وزش باد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت بادهای 120 روزه سیستان

افزایش سرعت بادهای 120 روزه سیستان