مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:422022-06-30سياسي

سازش در پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در ایرانشهر


رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در شهرستان ایرانشهر به سازش ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام حمید رضا بندانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل ایرانشهر پس از طی مراحل قانونی به شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر جهت صلح و سازش ارجاع شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با طرفین پرونده و تلاش صلح یاران و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر طرفین رضایت خود برا مبنی بر صلح و سازش اعلام کردند.

بندانی ادامه داد: جلسه صلح و سازش دو طایفه در هفته قوه قضاییه برگزار و در نهایت با تدبیر قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر و همت و تلاش صلح یاران شهرستان، یک پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در ایرانشهر به سازش ختم شد.

 رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر و صلح یاران منطقه گفت: با سازش این پرونده، تعداد پرونده های قتل اختلاف طایفه ای که در استان به سازش ختم شده به 17 پرونده رسید و در واقع 17 نفر از مجازات حتمی قصاص رهایی یافتند.

انتهای پیام/75005    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در ایرانشهر

سازش در پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در ایرانشهر