مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-30سياسي

همراهی سه قوه نباید باعث غفلت از ایرادات شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در 43 سال گذشته به ندرت همراهی و هم سلیقگی سه قوه تحقق یافته و این همراهی در کنار نقاط قوتی که دارد نباید باعث غفلت از ایرادات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم قوای سه گانه را جدای از یکدیگر نمی دانند دولت و مجلس و قوه قضاییه را یکسان می بینند و همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم و همه باید برای گذشتن از این شرایط در کنار هم باشیم.

وی افزود: دولت به اقدامات اقتصادی دست زده که نیازمند مراقبت و همراهی بیشتر است و در 43 سال گذشته همراهی و هم سلیقگی سه قوه به ندرت محقق شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این همراهی، فرصت بزرگی است و طبیعتا یک سری تهدیداتی دارد که نباید از ایرادات غفلت کرد و پیشنهاد و انتقادات را در کنار هم باید به کار در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران استان اردبیل با غیرت و تعصب تولید و صنایع را در استان سرپا نگه داشته اند، تصریح کرد: خوشبختانه دولت و مجلس در بودجه 1400 و 1401 از محل تبصره 18 اعتبارات مناسبی را فراهم کرده که در اختیار استاندار و شورای برنامه ریزی استان قرار می گیرد و امیدوار به آینده صنعت استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی سه قوه نباید باعث غفلت از ایرادات شود

همراهی سه قوه نباید باعث غفلت از ایرادات شود