مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:172022-06-30سياسي

دوره آموزش مصاحبه و پژوهش در تاریخ شفاهی برگزار می شود


دوره مصاحبه و پژوهش در تاریخ شفاهی در دو سطح مقدماتی و تکمیلی به همت حسینیه هنر در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دوره مصاحبه و پژوهش در تاریخ شفاهی به نام سردار شهید قامت بیات در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار  به همت حسینیه هنر در زنجان برگزار می شود.

دوره مقدماتی تحقیق در تاریخ شفاهی به مدت 18 ساعت و از تاریخ 15 تا17 تیر ماه در طی 3 روز متوالی برگزار خواهد شد و در هر روز 3 کلاس 2 ساعته برگزار می شود.

در پایان دوره مقدماتی برای هر هنر آموز تکلیفی اختصاص خواهد یافت که انجام این تکلیف مجوزی برای حضور در دوره تکمیلی محسوب خواهد شد.

دوره تکمیلی تحقیق در تاریخ شفاهی نیز به شکل کاملا پروژه محور و کارگاه محور برگزار خواهد شد، به این شکل که هنرآموز یک سوژه را انتخاب و یا از طرف مسئول آموزشی یک پروژه برای او تعریف خواهد شد و مرحله به مرحله کار تحقیق آن را انجام میدهد.

در هر مرحله از کار، هنر آموز این فرصت را دارد که از استاد راهنما استفاده کند و ابهامات و اشکالات و ایرادات کار را رفع کند.

برای این منظور جلسات کارگاهی شکل می گیرد که هر کدام از هنرآموزان علاوه بر انتقال تجربیات به یکدیگر می توانند از استاد راهنما برای پیشبرد پروژه استفاده کنند و به صورت کاملا عملی یک پروژه را به سرانجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش مصاحبه و پژوهش در تاریخ شفاهی برگزار می شود

دوره آموزش مصاحبه و پژوهش در تاریخ شفاهی برگزار می شود