مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 07:172022-06-30سياسي

ریالی از اعتبارات 1400 برگشت نخواهد خورد/ علمی با آفات درختان بلوط مبارزه شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران اعتبارات را جذب کنند، گفت: یک ریال از اعتبارات 1400 استان برگشت نخواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه با اشاره به هماهنگی میان خود و نمایندگان مردم در مجلس گفت: هماهنگی میان نمایندگان مجلس و نماینده دولت در استان در پیگیری اعتبارات فوق العاده تاثیرگذار بوده است اما گاهی کم لطفی می شود که انتظار دارم این موارد استمرار پیدا نکند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از وحدت درون استانی متضرر نمی شویم به  پیگیری های همه جانبه و بی امان برای افزایش و جذب اعتبارات استان خبر داد و افزود: اعتبار آبرسانی روستایی از محل محرومیت زدایی 210 میلیارد تومان بود اما در این حوزه آنقدر موفق عمل کردیم که به 900 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی عنوان کرد: افزایش بیش از 900 میلیاردی اعتبارات آبرسانی در حالی بوده که کل اعتبارات عمرانی استان بیش از هزار میلیارد تومان است پس وقتی می توانیم در یک رقم تغییر ایجاد کنیم یعنی ما می توانیم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جلسه گذشته شورای برنامه ریزی اشاره و با بیان اینکه تذکر دادیم که اعتبارات جذب شود گفت: تذکر برای جذب اعتبار به این خاطر بود که  اعتبارات به سختی گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریالی از اعتبارات 1400 برگشت نخواهد خورد/ علمی با آفات درختان بلوط مبارزه شود

ریالی از اعتبارات 1400 برگشت نخواهد خورد/ علمی با آفات درختان بلوط مبارزه شود