مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 06:072022-06-30پزشكي

شایع ترین بیماری چشم چیست+ فیلم


احد صداقت چشم پزشک و فوی تخصص شبکیه و لیزر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در طی سال های اخیر و با افزایش تکنولوژی کودکان نیز مثل سایر گروهها با آن مواجه شدند، - یک چشم پزشک شایع ترین بیماری چشمی در بین افراد مختلف جرا تشریح کرد احد صداقت چشم پزشک و فوی تخصص شبکیه و لیزر، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در طی سال های اخیر و با افزایش تکنولوژی کودکان نیز مثل سایر گروهها با آن مواجه شدند، مسئله خشکی چشم است.

وی تصریح کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا دانش آموزان مجبور بودند که از وسایل کمک آموزشی مثل گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ استفاده کنند و خیلی از آن ها به بیماری خشکی چشم مبتلا شدند.

این چشم پزشک خاطرنشان کرد: خشکی چشم شایع ترین بیماری و عارضه چشمی است و علت های مختلفی دارد و یکی از این علت ها ترشح اشک در حجم کم و همچنین کیفیت بد اشک است.

صداقت یادآور شد: ما در منطقه قرار داریم که از نظر آب و هوایی منطقه گرم و خشکی جغرافیایی محسوب می شود و به همین خاطر این گونه بیماری ها در منطقه ما بیشتر وجود دارد.

وی اضافه کرد: اشک از 3 لایه تشکیل شده و شامل لایه روی آن که شامل ی لایه چربی است که به وسیله غدد اطراف چشم و پلک ترشح می شود و قسمت وسط آن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین بیماری چشم چیست+ فیلم

شایع ترین بیماری چشم چیست+ فیلم