مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 21:522022-06-29پزشكي

ابتلای یک هم استانی دیگر به کووید_19 طی 24 ساعت گذشته


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست یک نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 10 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد یک بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست یک نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد و خوشبختانه در بین بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان نتیجه تست هیچ یک مثبت قطعی اعلام نشد.

   احمدی افزود: هم اکنون 3 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 2 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری شان هستند.

   وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد، تصریح کرد: هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای یک هم استانی دیگر به کووید_19 طی 24 ساعت گذشته

ابتلای یک هم استانی دیگر به کووید_19 طی 24 ساعت گذشته