مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 20:172022-06-29سياسي

تامین امنیت آذربایجان غربی اولویت اول دولت و نهادهای متولی است


دستگاه های متولی و خدمات رسان، نیازهای پاسگاه های مرزی استان را با بهره گیری از تمام ظرفیت ها تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،به نقل از روابط عمومی محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه پشتیبانی از حوزه امنیت مرزی، با اشاره به چالش ها و تهدیداتی که مرزهای استان همواره با آن روبرو بود اظهار داشت: نظارت بر تحرکات گروهک های تروریستی در مرزهای آذربایجان غربی با کشورهای همسایه، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از سوی این گروهک ها باید تشدید شود.

وی همچنین با تاکید بر گسترش تعاملات با کشورهای همسایه برای مبارزه با انواع مختلف قاچاق در مرزهای استان، افزود: برخی کاستی ها در پاسگاه های مرزی شایسته آذربایجان غربی نیست و شأن نیروهای مرزبانی باید در مقابل کشورهای همسایه حفظ شود.

معتمدیان از عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقای امنیتی مرزهای آذربایجان غربی خبر داد و یادآور شد: صعب العبور بودن مرزهای استان مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده و وظیفه سنگینی را بر دوش مرزبانان آذربایجان غربی در صیانت از امنیت استان نهاده است.

وی در ادامه تامین امنیت استان را اولویت اول دولت و نهادهای متولی اعلام کرده و افزود: امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی در حوزه های مختلف است و باید شرایط برای حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در مرزهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت آذربایجان غربی اولویت اول دولت و نهادهای متولی است

تامین امنیت آذربایجان غربی اولویت اول دولت و نهادهای متولی است