مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 20:172022-06-29سياسي

داوطلبان سرنوشت خود را به شیادان گره نزنند


رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با تاکید بر این که اشراف کاملی بر فعالیت های افراد و گروه های مدعی تقلب در کنکور1401 وجود دارد بار دیگر از داوطلبان و والدین آنها خواست برای جلوگیری از تبعات سنگین و مشکلات بعدی هر چه سریع تر از گروه ها و کانال های مدعی تقلب خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روزهای اخیر تعدادی از افراد و گروه هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سوالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه برداری از داوطلبان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند و در این خصوص لازم است داوطلبان هوشیار باشند که ادعاهایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می شود، کذب محض است.

وی همچنین از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی که با هدف اغفال داوطلبان فعالیت می کردند خبر داد و افزود: این گروه ها پس از شناسایی نهادهای امنیتی بازداشت شده اند و در این راستا داوطلبانی که در این گروه ها عضو بوده و یا با آن همکاری کرده اند نیز شناسایی و تحت رصد قرار دارند و تدابیر هوشمندانه ای از سوی شورای حفاظت از آزمون در مورد آنها اتخاذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان سنجش، قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان سرنوشت خود را به گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان سرنوشت خود را به شیادان گره نزنند

داوطلبان سرنوشت خود را به شیادان گره نزنند