مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 20:122022-06-29سياسي

نماینده مجلس: بودجه محیط بانان در قالب بودجه محیط زیست دیده شده است


با تلاش های رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته شد.

- با تلاش های رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در واکنش به اظهارات سلاجقه مبنی بر اینکه مجلس بودجه مستقلی برای محیط بان ها در نظر نگرفته است با بیان اینکه بودجه محیط بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش بینی شده است، گفت: با تلاش های رییس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته شد.

رحیم زارع در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهارات رییس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه مجلس بودجه مستقلی برای محیط بان ها در نظر نگرفته است، گفت: تفاوت بودجه 1401 با بودجه 1400 این بود که سازمان برنامه بودجه ردیف ها را به صورت متمرکز دیده بود و بودجه دستگاه های تابع را با دستگاه های مادر محاسبه کرد.

وی با بیان اینکه بودجه محیط بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش بینی شده است، افزود: البته با تلاش های رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس هم 300 میلیارد تومان در بودجه 1401 برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بودجه محیط بانان در قالب بودجه محیط زیست دیده شده است

نماینده مجلس: بودجه محیط بانان در قالب بودجه محیط زیست دیده شده است