مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 20:022022-06-29سياسي

لزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امیدآفرینی در جامعه


معاون روابط عمومی سازمان بسیج در همایش مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج برلزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در همایش مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج برلزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد.

  معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در مشهد مقدس با بیان این نکته که مطلع نمودن آحاد جامعه از خدمات و دستاوردهای عظیم و فراوان شجره طیبه بسیج از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است عنوان نمود که منویات معظم له مسئولیت سنگینی است بر دوش تک تک عزیزانی که در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بسیج فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اقدامهای فراوان صورت گرفته در دوسال اخیر پیرامون مقابله با کرونا توسط بسیج، گفت: بلافاصله پس از فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم همدلی و مواسات در بین اقشار جامعه،رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین، آغاز نهضت کمک مومنانه توسط بسیج را به بسیجیان سراسر کشور ابلاغ نمود و از آن تاریخ با همتی مضاعف، بسیج در مراحل و مقاطع متعددی نسب به انجام این کار خداپسندانه همت گمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امیدآفرینی در جامعه

لزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امیدآفرینی در جامعه