مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 19:572022-06-29بين الملل

انگلیس: تعدادی از نزدیکان پوتین را تحریم کردیم


نخست وزیر انگلیس که تقریبا هر هفته با رییس جمهوری اوکراین بصورت تلفنی گفت وگو می کند در اظهاراتی مدعی شد: «فشارها و تحریم های اقتصادی علیه روسیه را افزایش خواهیم داد و هر هفته تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کنیم».

- نخست وزیر انگلیس که تقریبا هر هفته با رییس جمهوری اوکراین بصورت تلفنی گفت وگو می کند در اظهاراتی مدعی شد: فشارها و تحریم های اقتصادی علیه روسیه را افزایش خواهیم داد و هر هفته تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کنیم .

وزارت امور خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) تحریم های جدیدی را علیه تعدادی از نزدیکان ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه وضع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نام ولادیمیر پوتانین معروف به نیکل کنیگ و دومین فرد ثروتمند روسیه در فهرست تحریم های به روزرسانی شده وزارت امور خارجه انگلیس به چشم می خورد.

آنا تسیویلوا، پسر عموی پوتین و رییس شرکت معدن زغال سنگ روسیه و همچنین ساید گوتسریف، پسر میلیاردر روس نیز به فهرست تحریم ها اضافه شده است.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت: تا زمانی که پوتین به حمله نفرت انگیز خود به اوکراین ادامه دهد، ما از تحریم ها برای تضعیف ماشین جنگی روسیه استفاده خواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: تعدادی از نزدیکان پوتین را تحریم کردیم

انگلیس: تعدادی از نزدیکان پوتین را تحریم کردیم