مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 19:422022-06-29سياسي

نماینده مجلس: از ظرفیت استان های مرزی برای توسعه کشور استفاده کنیم


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور 16 استان مرزی داریم که می طلبد با توجه ویژه به مرزنشینان از ظرفیت بالای استان های مرزی به نفع توسعه کشور استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دومین جلسه شورای داری استان کردستان که با حضور مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان و مردم این خطه از ظرفیت ها و توانمندی های زیادی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: اگر وضعیت موجود را با این میزان بار مشکلات در کشور شاهد هستیم به خاطر بی توجهی به دو حوزه جایگاه روحانیون و جمعیت بانوان بوده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، امیددادن به مردم و راهبری درست را لازمه نجات از مشکلات امروز عنوان کرد.

وی گفت: جایگاه روحانیون در بصیرت افزایی و امیدآفرینی در طول تاریخ انقلاب بی بدیل بوده است.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: در طول 43 سال گذشته انقلاب تاکنون شاهد نبوده ایم مانند این دوره فراکسیون اهل سنت از رییس جمهور حمایت کنند.

وی در ادامه به ظرفیت مرز اشاره کرد و گفت: در کشور 16 استان مرزی داریم که می طلبد با توجه ویژه به مرزنشینان از ظرفیت بالای استان های مرزی به نفع توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: از ظرفیت استان های مرزی برای توسعه کشور استفاده کنیم

نماینده مجلس: از ظرفیت استان های مرزی برای توسعه کشور استفاده کنیم