مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 19:072022-06-29بين الملل

امیرعبداللیهان: آمریکا تامین دارو مورد نیاز جانبازان شیمیایی را دشوار کرده است


ایران تجارب بی نظیر و ارزنده ای در حوزه پزشکی و درمان مجروحان شیمیایی دارد و همواره آمادگی دارد تجربیات خود را با جامعه جهانی به اشتراک بگذارد.

- ایران تجارب بی نظیر و ارزنده ای در حوزه پزشکی و درمان مجروحان شیمیایی دارد و همواره آمادگی دارد تجربیات خود را با جامعه جهانی به اشتراک بگذارد.

وزیر امورخارجه کشورمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی منتشر و تاکید کرد: تحریم های قهری یکجانبه آمریکا، تهیه و تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان شیمیایی را به شدت دشوار نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی سخنگو، حسین امیرعبداللیهان وزیر امورخارجه کشورمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: سی و پنج سال از بمباران شیمیایی دهشتناک شهر سردشت بدست رژیم سفاک بعثی، سپری شد.

اگرچه در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از سیصد بار از سلاح و بمب های شیمیایی علیه نظامیان و غیرنظامیان ایرانی در کلیه استان های نوار مرزی غرب ایران استفاده شد، اما حمله شیمیایی تیرماه 1366 به چهار نقطه شهر سردشت و برخی روستاهای اطراف آن شهر، غم انگیز ترین وجه از جنایات رژیم صدام و شرکای غربی اش را به تصویر کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللیهان: آمریکا تامین دارو مورد نیاز جانبازان شیمیایی را دشوار کرده است

امیرعبداللیهان: آمریکا تامین دارو مورد نیاز جانبازان شیمیایی را دشوار کرده است